Beograđani više ne moraju da razmišljaju ko je za šta nadležan u gradu, da zovu jedno preduzeće, a da ih onda upute na drugo, drugo na treće i tako ukrug… Sadašnje gradske vlasti poručuju da je servisni centar 11011 istorijski za komunikaciju s građanima, jer pozivom na taj broj mogu dobiti sve informacije, prijaviti komunalne probleme i dati sugestije radi boljeg funkcionisanja prestonice!
Naime, 14. marta počeo je s radom servisni centar s jedinstvenim pozivnim brojem 11011, a od početka rada do danas ostvarili su više od 730.000 poziva.
– Na dnevnom nivou to je u proseku 5.000 poziva. Broj poziva u toku dana varira u zavisnosti od godišnjeg doba ili aktuelnih radova u gradu. Osim telefonom, sugrađani mogu da kontaktiraju sa Servisnim centrom Grada Beograda i putem mejla. U proteklih osam meseci na elektronsku adresu servisnicentar@beograd.gov.rs stiglo je više od 26.000 mejlova – navode iz Grada za Kurir.
Iz uprave dodaju i da sva komunalna preduzeća imaju sličan obim poziva, ali da su u blagoj prednosti prijave koje se odnose na nadležnost komunalne milicije i JP „Gradsko stambeno“.
– Najčešće građani prijavljuju nepropisno parkiranje, uličnu ili nelegalnu prodaju, pucanje vodovodnih cevi, udarne rupe i probleme s liftovima i instalacijama u stambenim objektima. Sva komunalna gradska preduzeća su deo sistema. To je bio cilj od samog početka, da jedan telefonski broj objedini sva komunalna preduzeća, sekretarijate i komunalnu miliciju. Građani sada pozivom na broj telefona Servisnog centra Grada Beograda 11011 mogu da podnesu prijave koje su u nadležnosti i JKP „Beogradske pijace“ i JKP „Veterina“.
Inače, ovaj broj radi 24 sata dnevno.
Broj 11011 obuhvata 14 javnih preduzeća
- JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“
- JKP „Beogradske pijace“
- JKP „Beogradske elektrane“
- JKP „Javno osvetljenje“
- JKP „Zelenilo Beograd“
- JKP „Gradska čistoća“
- JKP „Parking servis“
- JKP Gradsko saobraćajno preduzeće „Beograd“
- JKP „Beogradski metro i voz“
- JKP „Beograd put“
- JKP „Infostan tehnologije“
- JKP „Pogrebne usluge“
- JP „Gradsko stambeno“
- JKP „Veterina Beograd“
– Neće postojati nijedna informacija od Beograđana koja će ostati začaurena unutar sistema. Istovremeno, sistem će podići kvalitet naših javnih preduzeća. Ovo je revolucija u komunikaciji s Beograđanima, pre svega revolucija u podizanju pripravnosti svih gradskih službi – rekao je predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić na otvaranju centra. Rok za dobijanje odgovora na pitanje građana je 72 sata, ali ne i za rešenje jer, kako ističu iz gradske uprave, postoje stvari koje ne mogu da se reše za tako kratak rok.
Izvor : Kurir.rs/ A. K.
Foto: Zorana Jevtić