Svet se brzo menja a digitalizacija sve više utiče na naš svakodnevni život. Sve više i više trgovaca pokušava da preskoči taj trend i nudi opsežne usluge.
Ali, prema mišljenju stručnjaka iz industrije, uvek se treba pridržavati vremenskog ograničenja jer će u protivnom dugoročno verovatno izgubiti kupce.
Kao što pokazuju različite studije, ankete i posmatranje supermarketa i diskonta u Nemačkoj – Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. moraju da obrate pažnju na svoje kupce, posebno na kasama.
Prema rečima stručnjaka, važan odlučujući faktor za uspeh ili neuspeh maloprodaje jeste dramatično smanjenje vremena potrebnog za plaćanje.
“15 sekundi – ne bi trebalo trajati duže, pogotovo za mlade generacije koje su navikle na brzinu”, rekla je stručnjakinja za trgovinu na nemačkom Institutu za budućnost Tereza Šlajher.
– Svako ko stoji u redu, i gleda kupce kako mukotrpno prebrojavaju svoj sitniš brzo se iznervira. U najgorem slučaju, neće se više vratiti u tu prodavnicu – kaže ona.
Plaćanje je važan vrhunac iskustva u kupovini, bez obzira radi li se o supermarketu, diskontu ili modnoj radnji.

U Kini je rašireno plaćanje pomoću prepoznavanja lica. “Izraz lica potreban za plaćanje je osmeh”, rekla je Šlajherova predstavljajući svoj izveštaj o maloprodaji za 2020. godinu.
Kako bi opstali, trgovci moraju da se prilagode zahtevima kupca za sve opsežnijom uslugom.
Zahvaljujući aplikaciji u SAD, putnici na aerodromima mogu da kupuju i mobilno plaćaju neposredno pre poletanja, a da ne moraju ni da se maknu iz stolice. Kupljeno će im biti dostavljeno u roku od 30 minuta na terminalu za ukrcavanje.
Izvor : Kurir.rs/Fenix-magazin
Ilustracija, Foto: Shutterstock