SRBIJAVOZ RASPISAO KONKURS ZA VELIKI BROJ RADNIH MESTA

Elektromotorne kompozicije koje uveliko krstare srpskim prugama, uskoro bi trebalo da dobiju pojačanje u vidu nove generacije „flirtova“ švajcarskog Štadlera. U susret puštanju u saobraćaj novih putničkih kompozicija, Srbijavoz je raspisao konkurse za zapošljavanje novih radnika, a među kojima se traže i mašinovođe kondukteri.

– Ove godine povećavamo našu flotu za 18 najmodernijih švajcarskih vozova. Zbog toga smo odlučili da raspišemo konkurs za preko 40 novih radnih mesta. Pozivamo posebno mlade, ali i one sa iskustvom, da se jave na konkurs – istakao je na instagram nalogu Ivan Bulajić, v. d. generalnog direktora Srbijavoza.

mašinovođe
FOTO: SCREENSHOT PRVA TV

Kako se može videti u konkursu koji je objavljen juče, traži se po 20 mašinovođa i kondukera, a oglas je raspisan i za direktora centra interne revizije. Kada je reč o mašinovođama, kako se navodi, kandidati treba da imaju završenu srednju tehničku školu (obrazovni profil tehničar vuče), a oni koji budu odabrani bili bi angažovani ili kao mašinovođe sa iskustvom ili bi počeli kao pripravnici.

Što se tiče radnog mesta konduktera, potrebno je da kandidati imaju treći ili četvrti nivo kvalifikacije (obrazovni profili kondukter u železničkom saobraćaju, vozovođa ili saobraćajno – transportni tehničar).

Kondukter, Kondukterka
FOTO: SHUTTERSTOCK

Za mesto direktora centra za internu reviziju potreban je sedmi stepen stručne spreme (ekonomske nauke, organizacione nauke, pravne nauke, saobraćajno inženjerstvo).

Rok za podnošenje prijava je 15 dana od dana objavljivanja oglasa.

Kako je ranije najavljeno iz Srbijavoza, ubuduće će regio linije opsluživati flirtovi, koji su već desetak godina u saobraćaju, dok će Štadler kiss i novi flirtovi, biti na intersiti i regio ekspres polascima. Prvi novi flirtovi, koji su unapređeni, pre svega, kada je reč o komforu putnika, u saobraćaju bi, prema ranijim najavama, trebalo da budu u aprilu ili maju naredne godine.

Izvor : kurir.rs/eKapija

Foto: Profimedia

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *