SVI OTKUPLJIVAČI SADA ĆE BITI NA JEDNOM MESTU

Ministarstvo unutrašnje i spoljne trgovine raspisalo je javnu nabavku za izradu platforme e-Otkupno mesto, odnosno za izradu softverskog rešenja platforme registra otkupljivača (RO).

Softversko rešenje za platformu Registar otkupljivača e-Otkupno mesto treba da obuhvati portal (RO Eksterna aplikacija) i web aplikaciju za javne pretrage, na javnom delu mreže, kao i registarsku aplikaciju (RO Interna aplikacija), na zaštićenom delu mreže, pojašnjava se u dokumentaciji.

Na portalu RO prijavljenim eksternim korisnicima treba da se omogući da podnesu obrazac (podaci o otkupljivaču). Pored toga, treba da postoji i web aplikacija za javne pretrage, koju će koristiti anonimni korisnici.

telefon, mobilni telefon
FOTO: SHUTTERSTOCK

Sa druge strane, internoj registarskoj aplikaciji RO mogu da pristupe samo interni korisnici resornog ministarstva, u skladu sa svojim privilegijama. Ova aplikacija se koristi u postupku obrade obrazaca i objavljivanja.

– RO sadrži podatke o poslovnom imenu i PIB otkupljivača, broju ili nazivu i adresi otkupnog mesta, periodu godine kada se obavlja otkup i radno vreme otkupnog mesta, vrsti proizvoda koji se otkupljuju. Podaci za prethodnu godinu se arhiviraju i na početku godine počinje novi unos. RO mora da omogući da proces kreiranja obrasca započne eksterni korisnik (adekvatna rola) prijavom na aplikaciju preko eID sistema eUprave, ili logovanjem preko kvalifikovatnog elektronskog sertifikata ili na drugi način koji eUprava zahteva. Podaci o eksternom korisniku koji je kreirao obrazac treba da ostanu u sistemu – navodi se u dokumentaciji.

Glavne komponente RO, kako se dodaje, treba da budu platforma zasnovana na web tehnologijama, korišćenjem MS SQL Server, C#, MVC, MS Entity framework, Angular 10, kao i sloj tehničkih web servisa.

– RO mora da ima tehnička rešenja koja omogućavaju da se sistem naknadno poveže sa drugim sistemima, u skladu sa potrebama naručioca, kao i da može da se unapredi funkcionalnost u okviru postojeće strukture, koja je uslovljena zakonskim promenama ili promenama poslovnih procesa naručioca – ističe se između ostalog u dokumentaciji i dodaje da je perdviđeno da se na platformi koriste najmanje tri šifarnika, uz mogućnost interne promene i osvežavanja.

Ponude se mogu podneti do 29. aprila.

Izvor : Kurir.rs/eKapija

Foto: Shutterstock

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *