UVEDEN NOVI NAČIN PODNOŠENJA REKLAMACIJA ZA PUTNIKE AVIONA

Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove veb forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.

Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.

Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici „Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ „, piše u saopštenju.

DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na reklamacijeputnika@cad.gov.rs prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.

Izvor : Espreso/ Agencije

Foto : Profimedia, Profimedia

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *