Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove veb forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.
Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.
„Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici „Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ „, piše u saopštenju.
DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na reklamacijeputnika@cad.gov.rs prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.
Izvor : Espreso/ Agencije
Foto : Profimedia, Profimedia