5 NAMIRNICA KOJE SADRŽE MALO KALORIJA A HRANLJIVE SU

Ako želite da se hranite zdravo, a da istovremeno smršate, u svoju ishranu treba da uključite namirnice koje sadrže malo kalorija, ali su ipak hranljive. Najčešće je reč o hrani koja sadrži proteine i vlakna koja podstiče regulisanje kilograma, ali istovremeno pomaže da dugo ostanete siti, pa nećete posegnuti za nečim nezdravim.

Grčki jogurt

Običan grčki jogurt je odličan izvor proteina i svako treba da ga doda u svoju ishranu. Sadrži malo kalorija i prilično je hranljiv, posebno ako mu dodate malo bobičastog voća i orašastih plodova.

Bobičasto voće

Bobičasto voće kao što su jagode, borovnice, maline i kupine pune su vitamina, minerala i antioksidanata važnih za zdravlje ljudi. Osim toga, malo je kalorija i sadrži dosta vlakana, posebno pektina, za koji se pokazalo da povećava osećaj sitosti i tako doprinosi gubitku kilograma.

Jaja

Poznato je da su jaja bogata proteinima, a sadrže i važne vitamine i minerale. Istraživanja su potvrdila da ih je najbolje jesti za doručak jer su zasitni i hranljivi, a studija je pokazala da ljudi koji jaja jedu ujutru unose manje kalorija tokom dana.

Studija je pokazala da ljudi koji jaja jedu ujutru unose manje kalorija tokom dana
STUDIJA JE POKAZALA DA LJUDI KOJI JAJA JEDU UJUTRU UNOSE MANJE KALORIJA TOKOM DANAFOTO: PROFIMEDIA

Ovsene pahuljice

Ovas je odličan dodatak vašoj svakodnevnoj ishrani jer je malo kalorija, a bogata je proteinima i vlaknima, koja će vas dugo držati sitima. Ovsene pahuljice je najbolje jesti za doručak jer su veoma hranljive i mogu značajno da utiču na apetit. Istraživanja su pokazala da konzumacija ovsene kaše povećava osećaj sitosti.

Čia semenke

Ove sitne semenke se s razlogom nazivaju superhranom. Naime, čia semenke sadrže veliku količinu proteina i vlakana, a imaju vrlo malo kalorija. Bogate su rastvorljivim vlaknima koja upijaju tečnost i tako podstiču osećaj sitosti.

Ako želite da obuzdate želju za nezdravom hranom i smanjite apetit, dodajte čia semenke u svoju svakodnevnu ishranu. Možete ih dodati u jogurt, salatu ili od njih napraviti puding.

Izvor : kurir.rs/zena.net.hr

Foto: Profimedia

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *