ZA OVE ČETIRI NAVIKE KARDIOLOZI TVRDE DA PRODUŽAVAJU ŽIVOT

Prošao je doček, kao i Božić, pa je vreme da se započne sa ostvarivanjem novogodišnjih odluka. One su uglavnom vezane za nešto zdraviji način života, uzdržavanje od alkohola i teške hrane.

Stručnjaci ističu važnost fokusiranja na zdravlje kardiovaskularnog sistema.

Usvajanje zdravih životnih navika može biti ključno za smanjenje rizika od srčanih i moždanih udara, ali i problema koje donose visok holesterol, dijabetes i visok krvni pritisak.

Kardiolozi su za HuffPost izdvojili četiri ključne životne navike koje mogu značajno poboljšati kvalitet života ukoliko se odmah počnete pridržavati.

Trake za vežbanje, Vežbanje, Trening
foto: Profimedia / Yevhen Rychko / Panthermedia /

Fizička aktivnost

Vežbanje je prvi korak prema kardiovaskularnom zdravlju. Aktivnosti poput trčanja, plivanja, vožnje bicikla i šetnje odlične su za srce i pluća. Poboljšavaju kardiovaskularni sistem, povećavaju izdržljivost i smanjuju rizik od različitih oboljenja. Kardio vežbe također pomažu u sagorevanju kalorija i gubitku masnog tkiva, što je važno za gubitak težine.

Upoznajte svoj organizam

Važno je poznavati svoje zdravstvene parametre. Preporučuje se odlazak kod lekara radi rutinskog pregleda kako biste saznali više o stanju svog organizma, uključujući testove krvi, proveru srca, plućnu funkciju i merenje krvnog pritiska.

srce
foto: Profimedia / Andriy Popov / Panthermedia /

Fokusirajte se na zdravu ishranu

Uravnotežena ishrana, sa puno voća, povrća, integralnih žitarica, nemasnih proteina i mahunarki, blagotvorna je za srce i celokupno zdravlje tela.

Kvalitetan odmor

Odmor je od suštinskog značaja. Odraslima se preporučuje spavanje između sedam i devet sati svake noći. To možda neće uvek biti izvodljivo, ali važno je težiti tome, piše Index.hr.

Izvor : Espreso/24sedam/Prenosi A.M.

Foto: Profimedia

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *